Przejdź do treści
Strona główna » Cennik serwisu rowerowego – Peleton

Cennik serwisu rowerowego – Peleton

Przegląd podstawowy / Regulacyjny – 150 zł (rowery z pełną osłoną łańcucha +30 zł)
(Idealny wybór przed rozpoczęciem sezonu dla osób, które systematycznie serwisują swój rower)

  • Sprawdzenie stanu rozciągnięcia łańcucha z zastosowaniem przymiaru UNIOR 1643/4
  • Sprawdzenie stanu opon oraz regulacja ciśnienia
  • Sprawdzenie najważniejszych połączeń śrubowych kluczem dynamometrycznym
  • Sprawdzenie stanu oświetlenia
  • Smarowanie łańcucha w wersji standard (oliwką uniwersalną)
  • Smarowanie linek hamulcowych oraz przerzutek
  • Smarowanie sworzni przerzutek
  • Regulacja przerzutek
  • Regulacja hamulców
  • Kontrola ciśnienia widelca powietrznego/dampera
  • Konserwacja goleni amortyzatora
  • Jazda testowa

*W cenę usług nie jest wliczona wartość części montowanych do naprawy.

Przegląd rozszerzony** – 300 zł (rowery z pełną osłoną łańcucha +30 zł)
Montaż części eksploatacyjnych w ramach przeglądu rozszerzonego jest BEZPŁATNY: wymiana linek i pancerzy, klocków hamulcowych, łańcucha, kasety, mechanizmu korbowego, ogumienia).
(Dla rowerów mocno eksploatowanych. Zaleca się wykonać minimum raz na 12 miesięcy)

  • Sprawdzenie stanu rozciągnięcia łańcucha z zastosowaniem przymiaru UNIOR 1643/4
  • Sprawdzenie stanu opon oraz regulacja ciśnienia.
  • Sprawdzenie najważniejszych połączeń śrubowych kluczem dynamometrycznym
  • Sprawdzenie stanu oświetlenia
  • Smarowanie łańcucha w wersji standard (oliwką uniwersalną)
  • Smarowanie linek hamulcowych oraz przerzutek
  • Smarowanie sworzni przerzutek
  • Czyszczenie oraz smarowanie pivotów w hamulcach v-brake lub tłoczków w hamulcach tarczowych
  • Serwis sterów oraz suportu (łożyska maszynowe są smarowane tylko na życzenie klienta)
  • Serwis piast (z wyjątkiem piast planetarnych)
  • Centrowanie kół z użyciem tensometru UNIOR 1752/2
  • Regulacja przerzutek
  • Regulacja hamulców
  • Kontrola ciśnienia widelca powietrznego/dampera
  • Konserwacha goleni amortyzatora
  • Jazda testowa

*W cenę usług nie jest wliczona wartość części montowanych do naprawy.

Przegląd Delux** – 450 zł (rowery z pełną osłoną łańcucha +30 zł)
Montaż części eksploatacyjnych oraz trzech wybranych akcesoriów w ramach przeglądu Delux jest BEZPŁATNY: wymiana linek i pancerzy, klocków hamulcowych, łańcucha, kasety, mechanizmu korbowego, ogumienia, oświetlenia, dzwonków itp).

(Idealna opcja dla rowerów, które nie były używane przez dłuższy czas lub dla rowerów mocno eksploatowanych. Zaleca się wykonać minimum raz na 24 miesiące)

  • Ogólne mycie całego roweru
  • Sprawdzenie stanu rozciągnięcia łańcucha z zastosowaniem przymiaru UNIOR 1643/4
  • Sprawdzenie stanu opon oraz regulacja ciśnienia.
  • Sprawdzenie najważniejszych połączeń śrubowych kluczem dynamometrycznym
  • Sprawdzenie stanu oświetlenia
  • Smarowanie łańcucha w wersji Delux – Wosk ( na życzenie klienta możliwość zastosowania standardowej oliwki uniwersalnej)
  • Smarowanie linek hamulcowych oraz przerzutek
  • Smarowanie sworzni przerzutek
  • Czyszczenie napędu (mechanizm korbowy, kaseta / wolnobieg, łańcuch, przerzutka przód oraz tył)
  • Czyszczenie oraz smarowanie pivotów w hamulcach v-brake lub tłoczków w hamulcach tarczowych
  • Czyszczenie oraz odświeżanie gwintów mechanizmu korbowego
  • Czyszczenie oraz gwintowanie mufy suportu BSA***
  • Serwis sterów oraz suportu (łożyska maszynowe są smarowane tylko na życzenie klienta)
  • Serwis piast (z wyjątkiem piast planetarnych)
  • Centrowanie kół z użyciem tensometru UNIOR 1752/2
  • Regulacja przerzutek
  • Regulacja hamulców
  • Kontrola ciśnienia widelca powietrznego/dampera
  • Konserwacja goleni amortyzatora
  • Nabłuszczanie ramy roweru
  • Jazda testowa

*W cenę usług nie jest wliczona wartość części montowanych do naprawy.
**W przypadku rowerów elektrycznych do kosztów przeglądu należy doliczyć dodatkowo 100zł.
Rowery z prowadzeniem wewnętrznym linek/przewodów przez łożyska sterów wyceniane są indywidualnie.
*** Tylko w przypadku wymiany wkładu suportu na nowy


Szczegółowy cennik świadczonych usług oraz napraw

  • Door to door – odbiór oraz odwóz roweru na wskazany adres.
    – do 10km koszt dojazdu 25zł, – każdy kolejny km 1,50zł (maksymalna odległość w jedną stronę 45km)
  • Wynajem roweru zastępczego na okres naprawy* – 7 zł za każdą rozpoczętą dobę
  • Montaż nowego roweru z pudełka (rower dziecięcy) – 80 zł
  • Serwis zerowy roweru – 100 zł
  • Montaż nowego roweru z pudełka – od 120 zł
  • Montaż roweru z części dostarczonych przez klienta – od 200 zł
  • Ekspertyza powypadkowa – 150 zł
  • Przezbrojenie ramy / wymiana ramy – od 200 zł
    Uwaga !!!
    Rowery brudne, przywiezione na serwis zostaną umyte przed rozpoczęciem prac – od 30 do 50 zł
    *usługa zależna od dostępności roweru zastępczego

Układ napędowy

  • Sprawdzenie stanu rozciągnięcia łańcucha z zastosowaniem przymiaru UNIOR 1643/4 – BEZPŁATNIE*
  • Wymiana mechanizmu korbowego – 35 zł
  • Wymiana zębatek mechanizmu korbowego (komplet) – 50 zł
  • Regulacja naciągu łańcucha w rowerach z napędę 1 rzędowym – 15 zł
  • Wymiana łańcucha – 20 zł
  • Wymiana łańcucha w rowerze z pełną osłoną (np Gazelle, Batavus, Sparta) – 35 zł
  • Wymiana wolnobiegu lub kasety – 20 zł
  • Wymiana suportu z gwintem – 40 zł
  • Wymiana suportu pressfit – od 40 zł
  • Wymiana suportu wbijanego (Gazelle/Sparta/Batavus) – 55 zł
  • Wymiana zapieczonego suportu – 80 zł
  • Gwintowanie mufy suportu BSA z czyszczeniem – 60 zł
  • Planowanie / frezowanie mufy suportu BSA/ITA/French – 60 zł
  • Kasowanie luzu suportu – 15 zł
  • Serwis suportu na łożyskach kulkowych – 40 zł
  • Odświeżenie gwintu ramion mechanizmu korbowego – 20 zł
  • Regulacja przerzutki przód – 25 zł
  • Regulacja przerzutki tył – 30 zł
  • Regulacja przerzutki planetarnej SHIMANO NEXUS – 30 zł
  • Regulacja przerzutki planetarnej innej niż SHIMANO NEXUS – od 30 zł
  • Diagnostyka systemu elektronicznego Di2 – 100 zł (z zastosowaniem urządzenia PCE02)
  • Aktualizacja systemu elektronicznego Di2 – 100 zł (z zastosowaniem urządzenia PCE02)
  • Diagnostyka baterii Di2 – 100 zł (z zastosowaniem urządzenia PCE02)
  • Prostowanie wygiętego haka przerzutki – 30 zł
  • Wymiana haka przerzutki na nowy z regulacją– 45 zł
  • Czyszczenie całego układu napędowego (demontaż przerzutki przód, przerzutki tył, kasety, mechanizmu korbowego oraz łańcucha) – od 90 zł
  • Czyszczenie łańcucha – 20 zł
  • Czyszczenie kasety – 20 zł
  • Czyszczenie mechanizmu korbowego – 20 zł
  • Czyszczenie przerzutki przód – 25 zł
  • Czyszczenie przerzutki tył z serwisem kółeczek – 35 zł (systemy ze sprzegłem shadow liczony osobno według cennika)
  • Serwis sprzegła shadow – 40 zł
  • Wymiana kółeczek przerzutki tylnej – 25 zł
  • Wymiana wózka przerzutki – 45 zł
  • Wymiana przerzutki przód z regulacją – 35 zł
  • Wymiana przerzutki tył z regulacją – 45 zł
  • Smarowanie łańcucha w wersji STANDARD – 5 zł (należy wykonać po wcześniejszym czyszczeniu łańcucha)
  • Smarowanie łańcucha w wersji DELUX – 15zł (opcja dostępna tylko w przypadku czyszczenia całego napędu)
  • Wymiana oleju w piastach planetarnych ROHLOFF 500/14 – 60 zł + koszt oleju oraz płynu czyszczącego.
  • Serwis piast planetarnych SHIMANO NEXUS

– Nexus 3 – 90 zł

– Nexus 7/8 – 150 zł

Linki, manetki, klamki hamulcowe

  • Wymiana linki i pancerza hamulec/przerzutka (prowadzenie zewnętrzne) – 20 zł
  • Wymiana linki i pancerza hamulec/przerzutka (prowadzenie wewnętrzne) – 30 zł
  • Wymiana linki i pancerza hamulec/przerzutka (kokpit zintegrowany) – wyceniane indywidualnie
  • Wymiana linki i pancerza przerzutki planetarnej Nexus / Sram z regulacją – 35 zł
  • Wymiana klamki hamulca – 25zł
  • Wymiana klamki hamulca rolkowego – 25 zł
  • Wymiana klamki hamulca hydraulicznego od 35 zł ( należy doliczyć koszt ewentualnego odpowietrzenia układu)
  • Wymiana klamkomanetki – od 40 zł (w przypadku klamkomanetek hydraulicznych należy doliczyć koszt ewentualnego odpowietrzenia układu
  • Wymiana manetki przerzutki – 40 zł
  • Wymiana menetki przerzutki planetarnej – od 40 zł
  • Naprawa niedziałającej manetki od 30 – 100 zł
  • Wymiana przerzutki przód lub tył z regulacją – 50 zł

Układ kierowniczy

  • Kasowanie luzu / regulacja sterów -15 zł
  • Serwis sterów na łożyskach kulkowych – 40 zł
  • Serwis sterów na łożyskach maszynowych (rozbieranie łożysk tylko na życzenie klienta) – 50 zł
  • Wymiana sterów z wprasowaniem misek – 60 zł
  • Wymiana łożysk maszynowych sterów – 40 zł
  • Nabicie gwiazdki sterów – 15 zł
  • Nabicie bieżni na widelec / amortyzator przy użyciu PARK TOOL CRS-1 – 20 zł
  • Gwintowanie rury sterowej 20 zł / 1cm gwintu
  • Przycięcie rury sterowej a-head, widelec zdemontowany przez klienta – 30 zł
  • Przycięcie ryry sterowej karbonowej a-head, widelec zdemontowany przez klienta – 40 zł
  • Przycięcie rury sterowej a-head z demontażem z ramy – 60 zł
  • Przycięcie ryry sterowej karbonowej a-head z demontażem z ramy – 70 zł
  • Przycięcie rury sterowej w nowym widelcu a-head z nabiciem gwiazdki oraz bieżni przy użyciu PARK TOOL CRS-1 i montażem w ramie – 80 zł
  • Wymiana mostka – 30 zł
  • Wymiana kierownicy – 40 zł
  • Wymiana kierownicy, kokpit zintegrowanym – od 60 zł

Koła

  • Pompowanie kół do prawidłowego ciśnienia opon – BEZPŁATNIE
  • Kasowanie luzu piasty – 10 zł
  • Przegląd piasty w kole przednim – 30 zł
  • Przegląd piasty w kole tylnym – 35 zł (nie obejmuje piast planetarnych)
  • Wymiana bębenka – 30zł
  • Wymiana osi piasty – 25 zł
  • Serwis bębenka – 40 zł (W przypadku serwisu bębenk w kołach z łozyskami kulkowymi należy również doliczyć serwis piasty, wykonanie serwisu bębenka bez demontażu kulek jest niemożliwe)
  • Wymiana łożyska maszynowego w bębenku – 20 zł / sztuka
  • Wymiana łożyska maszynowego w pieście – 20 zł / sztuka
  • Wymiana dętki / opony – 15 zł
  • Wymiana dętki / opony w rowerze bez pełnej osłony łańcucha z hamulcem rolkowym, bębnowym lub piastą biegową – 35 zł
  • Wymiana dętki lub opony w rowerze z pełną osłoną łańcucha, hamulcem rolkowym lub bębnowym lub piastą biegową – 50 zł
  • Wymiana dętki / opony w kole przednim z silnikiem wspomagania w piaście – od 35 zł
  • Wymiana dętki / opony w kole tylnym z silnikem wspomagania w piaście – od 60 zł
  • Instalacja systemu Tubeless – 50 zł / sztuka
  • Wymiana mleka uszczelniającego w systemie Tubeless – 50 zł / za oponę (czyszczenie opony 15zł)
  • Uzupełnianie mleka uszczelniającego tubless (cena jednego koła) – 10 zł + koszt mleka (2,50 zł / 10ml)
  • Centrowanie (przy pomocy tensometru UNIOR 1752/2) koła z biciem poniżej 5mm – 40 zł
  • Centrowanie (przy pomocy tensometru UNIOR 1752/2) koła z biciem powyżej 5mm, np z pękniętną szprychą lub jej brakiem, oraz koła równe lub poniżej 20 cali – 50 zł
  • Zaplatanie koła – od 100 zł
  • Zaplatanie koła karbonowego – od 160 zł
  • Rozplatanie koła w celu odzyskania części – 40 zł

Hamulce

Hamulce V-brake

  • Regulacja hamulca – 15 zł
  • Wymiana klocków hamulcowych z regulacją – 20 zł
  • Wymiana klocków hamulcowych z regulacją oraz czyszczeniem pivotów – 30 zł

Hamulce tarczowe oraz rolkowe

  • Smarowanie hamulca rolkowego dedykowanym smarem Shimano – 10 zł
  • Czyszczenie hamulca rolkowego przód – 35 zł
  • Czyszczenie hamulca rolkowego tył – 50 zł
  • Regulacja hamulca rolkowego – 15 zł
  • Prostowanie tarczy hamulcowej – 10 zł
  • Wymiana tarczy hamulcowej w hamulcach hydraulicznych / mechanicznych – 15 zł
  • Regulacja hamulca tarczowego hydraulicznego / mechanicznego – 20 zł
  • Regulacja hamulca tarczowego hydraulicznego / mechanicznego z odtłuszczaniem tarcz oraz klocków – 30 zł
  • Wymiana klocków hamulcowych z regulacją oraz odtłuszczaniem tarcz – 25 zł
  • Wymiana płynu hamulcowego w hamulcu hydraulicznym – 55 zł
  • Wymiana lub skrócenie przewodu hamulca hydraulicznego – 65 zł

Amortyzatory

  • Pompowanie oraz kontrola ciśnienia w amortyzatorze powietrznym – 10 zł
  • Serwis widelca sprężynowego marki SR Suntour, RST lub innego widelca sprężynowego – od 80 zł
  • Serwis widelca olejowego lub olejowo-powietrznego – od 150 zł ( zadzwoń i zapytaj o możliwość serwisu)
  • Wymiana kartridża olejowego – od 40 zł
  • Wymiana uszczelek kurzowych – 40 zł
  • Wymiana tulejek ślizgowych z tworzywa sztucznego – 40 zł
  • Wymiana tulejek ślizgowych metalowych – 80 zł
  • Wymiana korka blokady – 30 zł
  • Wymiana goleni górnych – 60 zł
  • Wymiana goleni dolnych – 40 zł *ceny podane dla amortyzatorów wcześniej zdemontowanych z ramy roweru, jeśli amortyzator nie jest zdemontowany należy doliczyć koszt demontażu.

Rowery elektryczne

Brose Drive System

  • Diagnostyka i odczyt błędów z wydrukiem – 100 zł
  • Aktualizacja oprogramowania – 150 zł
  • Wymiana paska w silniku elektrycznym Brose – cena ustalana indywidualnie
  • Pozostałe usługi po wcześniejszej konsultacji telefonicznej +48690917490

Shimano STEPS

  • Diagnostyka systemu – 100 zł
  • Aktualizacja systemu – 100 zł
  • Diagnostyka baterii – 150 zł

Montaż akcesoriów rowerowych

  • Montaż podpurki rowerowej – 10 zł
  • Montaż pedałów / wymiana – 10 zł
  • Montaż gripów / chwytów – 10 zł
  • Montaż lusterka – 10 zł
  • Montaż koszyka – 20 zł
  • Montaż koszyka na bidon – 10 zł
  • Montaż owijki – 35 zł
  • Montaż siodełka – 15 zł
  • Montaż fotelika rowerowego – 35 zł
  • Montaż bagażnika – od 20 zł
  • Montaż oświetlenia zasilenego bateriami – 10 zł
  • Montaż oświetlenia z dynamem – 40 zł
  • Montaż błotników pełnych z drutami – 40 zł
  • Montaż licznika bezprzewodowego – 20 zł
  • Montaż licznika przewodowego – 30 zł
  • Montaż nowych śrub na koszyk bidonów (cena ustalana indywidualnie)

Hulajnogi elektryczne (Xiaomi, Motus, Frugal)

  • Wymiana opony bezdętkowej w kole bez silnika – 75 zł
  • Wymiana opony bezdętkowej w kole z silnikiem – 80 zł
  • Wymiana opony z dętką w kole bez silnika – 80 zł
  • Wymiana opony z dętką w kole z silnikiem – 95 zł

W cenę usług nie jest wliczona wartość części montowanych do naprawy.
Rzeczy nieuwzględnione w cenniku ustalane są indywidualnie według stawki godzinowej 100 zł / h

Serwis „na już” + 100% ceny (realizowane w miarę możliwości)

Uwaga !!!

  1. Rowery „elektryczne chińskie” samoróbki nie będą przyjmowane na serwis
  2. Rowery zawodników z zawodowych grup kolarskich obsługiwane są w pierwszej kolejności.